Badge "50 years of speedway in Rovno"

11 лютого 2018 р.

Віктор ГАЙДИМ. Частина IV. Розділ 1.

Віктор ГАЙДИМ. Частина IV. Розділ 1.


Сезон 1990 року став для Віктора Гайдима дуже насиченим та продуктивним. 
Він розпочався 10 квітня у Полтаві, де місцевий „Автоагрегатчик” зустрівся з ровенською командою КАМАЗ [після закінчення сезону 1989 року команда „Сигнал” (Ровно) залишила вищу лігу і у 1-й лізі заявилася команда з новою назвою]. Перша пара гостей Володимир Трофимов – Віктор Гайдим виявилася найрезультативнішою у цій гонці, набравши у трьох заїздах 18 очок. Ровенський юніор тричі стартував у парі з Володимиром Трофимовим (здобув 7 очок) та 2 рази виходив на старт у парі з Борисом Ігнатовим (виграв обидва заїзди, набрав 8 очок, і пара також принесла перемоги гостям). КАМАЗ здобув перемогу – 66:80 (у сезоні 1990 року було введено „експериментальну” систему нарахування очок 4-3-2-1, при звичайній і звичній для всіх системі цей рахунок був би таким – 39:51).
Через 5 днів полтавчани прибули в Ровно. 
„Автоагрегатчик” особливо не опирався і господарі здобули впевнену перемогу – 91:57 (62:28). Віктор Гайдим у цій гонці виступав під № 10 та тричі стартував у парі з Володимиром Трофимовим (пара набрала 19 очок) і двічі – у парі з Сергієм Тершаком (пара набрала 12 очок), сам Віктор здобув 14 очок та ще 4 бонуси.


Через 2 дні, 18 квітня, до нас завітала ленінградська „Барикада” з Володимиром Гордєєвим, Володимиром Смирновим та Володимиром Воронковим. Це, звичайно, вже був не той Гордєєв і Смирнов. Перший здобув у гонці 10 очок, а другий після падіння у 3-му заїзді на доріжці більше не появлявся. Гості не виграли жодного заїзду, і програли з великим рахунком – 94:46 (64:25). Віктор Гайдим знову 3 заїзди провів у парі з Володимиром Трофимовим, який, до речі, у цій гонці здобув комплект – 20 очок (пара набрала 21 очко) та 2 заїзди – у парі з Сергієм Тершаком (пара набрала 14 очок). Відзначу, що Віктор Гайдим здобув „малий” комплект – (17 + 3) очок.

Ось після такого початку сезону наша команда, підсилена двома гонщиками з Уфи – Михайлом Старостіним і Миколою Корнєвим та гонщиком з Владивостока – Григорієм Харченком, а також Ігорем Звєрєвим (який, хоч і перейшов у львівський СКА, проте сім’я залишилася жити у Рівному), вирушила до Англії, де упродовж тижня повинна була провести 5 зустрічей з британськими клубами. Першочергово у складі гостей повинні були виступати Борис Ігнатов та Володимир Колодій, адже про них у своїх програмках повідомляли британці, але потім дещо змінилося, і до Англії поїхав вищезазначений склад.


Ігор Звєрєв, який змушений був повертатися з Європи спочатку у Москву, а потім вже звідти летіти до Англії, не встиг прибути вчасно і перша зустріч з британським клубом відбулася без нього. У літаку Ігор Звєрєв мандрував разом з відомим на той час співаком Женею Білоусовим, якого вже, на жаль, немає серед живих понад 20 років.

Перша гонка відбулася 23 квітня 1990 року в Ексетері. І незважаючи на те, що довжина доріжки тут одна з найдовших в Англії – 396 м, наша команда зазнала нищівної поразки – 78:18. Єдиним світлим моментом у зустрічі була перемога Віктора Гайдима у 3-му заїзді, проте цього не вистачило для загальної перемоги у заїзді, і всього лиш нічия. Вона стала єдиною, адже всі інші заїзди завершилися подвійними перемогами господарів з рахунком 5:1. Британці навозили очок і бонусів стільки, що п’ять із семи їхніх гонщиків здобули по „малому” комплекту очок. Віктор Гайдим у складі ровенчан став найрезультативнішим гонщиком, здобувши 7 очок. Він шість разів виїжджав на старт і тільки одного разу фінішував поза очковою зоною.


1. 23 квітня 1990 року.
Ексетер. Стадіон „Каунті Граунд”.

„Ексетер Фелконз” (Англія) – КАМАЗ (Ровно, СРСР) 78:18.

Головний суддя: Баррі Річардсон.
Довжина доріжки – 396 м.
Рекорд треку66.2 сек., Скотт Оттрі, 16.07.1979 р.

„Ексетер Фелконз” (Англія) = 78:
№ 1 Стів Реджелінг (2*, 3, 3, 3, 3) = 14 + 1.
№ 2 Стів Бішоп (3, 2*, 3, 2*, 3) = 13 + 2.
№ 3 Річард Грін (3, 3, 2*, 3, 2*) = 13 + 2.
№ 4 Колін Кук (2, 3, 3, 2*, 2*) = 12 + 2.
№ 5 Пітер Джеффрі (1*, 2*, 2*, 2*, 3) = 10 + 4.
№ 6 Енді Селл (3, 2*, 2*, 2*) = 9 + 3.
№ 7 Марк Сайммондс (2*, 2*, 3) = 7 + 2.
№ 8 – без гонщика.
Менеджер: Дейв Троунсон.

КАМАЗ (Ровно, СРСР) = 18:
№ 1 Володимир Трофимов (1, 1, 0, 1, 0, 0) = 3.
№ 2 Михайло Старостін (0, 0, 0, 0, 0, Н/С) = 0.
№ 3 Ігор Марко (1, 0, 1, 0, 1, 0) = 3.
№ 4 – без гонщика.
№ 5 Віктор Гайдим (3, 1, 1, 0, 1, 1) = 7.
№ 6 Микола Корнєв (1, 1, 1, 0, 1, 1) = 5.
№ 7 Сергій Тершак (0, 0, –) = 0.
№ 8 Грег Деніелс (гість) – Н/С.

Позаїздно:
1. Бішоп, Реджелінг*, Трофимов, Старостін. 5:1 (5:1).
2. Селл, Сайммондс*, Корнєв, Тершак. 5:1 (10:2).
3. Гайдим, Кук, Джеффрі*, Старостін (замість № 4). 3:3 (13:5).
4. Грін, Селл*, Марко, Тершак. 5:1 (18:6).
5. Кук, Джеффрі*, Трофимов, Старостін. 5:1 (23:7).
6. Реджелінг, Бішоп*, Корнєв, Марко. 5:1 (28:8).
7. Грін, Селл*, Гайдим, Трофимов (замість № 4). 5:1 (33:9).
8. Бішоп, Сайммондс*, Марко (замість Тершака), Старостін. 5:1 (38:10).
9. Кук, Джеффрі*, Корнєв, Марко. 5:1 (43:11).
10. Реджелінг, Бішоп*, Гайдим, Корнєв (замість № 4). 5:1 (48:12).
11. Сайммондс, Грін*, Трофимов, Старостін. 5:1 (53:13).
12. Реджелінг, Кук*, Марко, Гайдим. 5:1 (58:14).
13. Грін, Джеффрі*, Гайдим, Трофимов (замість № 4). 5:1 (63:15).
14. Бішоп, Селл*, Корнєв, Старостін (Н/С). 5:1 (68:16).
15. Джеффрі, Грін*, Гайдим, Марко. 5:1 (73:17).
16. Реджелінг, Кук*, Корнєв (замість № 4), Трофимов. 5:1 (78:18).

Наступного дня команда переїхала в Пул, до неї приєднався Ігор Звєрєв, і на дуже короткому треку наші гонщики показали себе вже значно краще, з’явилися перші перемоги у заїзді, і перші особисті перемоги, яких двічі добився наш капітан – Володимир Трофимов, і по одній перемозі записали у свій актив Ігор Звєрєв та Григорій Харченко. Віктор Гайдим провів у гонці 4 заїзди і набрав 4 очка та 1 бонус. Найрезультативнішим гонщиком у складі гостей виявився Володимир Трофимов – 12 очок та 1 бонус. Рахунок зустрічі – 59:37.
Варто відзначити, що у цій гонці двоє британців здобули комплекти – по 15 очок: Крейг Бойс та Алан Россітер. Саме Алан є першим британським гонщиком, хто виступав на рівненському мототреку за всю його історію. І сталося це у півфіналі особистого чемпіонату світу серед юніорів 30 червня 1985 року. Тоді у 8-му заїзді він фінішував на 4-й позиції, а Ігор Марко був третім. У підсумку Марко посів 4-у сходинку з 11 очками і потрапив до фіналу, Алан здобув у Ровно 5 очок, посівши 12-е місце.
Через 5 років все змінилося…


2. 24 квітня 1990 року.
Пул. Стадіон „Вімборн Роуд”.

„Пул Пайретс” (Англія) – КАМАЗ (Ровно, СРСР) 59:37.

Головний суддя: Майк Барнс.
Довжина доріжки – 299.1 м.
Рекорд треку – Лі Адамс, 18.04.1989 р.

„Пул Пайретс” (Англія) = 59:
№ 1 Гарі Чесселл (2, 3, 3, 2*, П/В) = 10 + 1.
№ 2 Гарі Аллен (1*, 2*, 2, 1, 2) = 8 + 2.
№ 3 Алан Россітер (3, 3, 3, 3, 3) = 15.
№ 4 Крейг Бойс (3, 3, 3, 3, 3) = 15.
№ 5 Стів Ленгдон (0, В, П, 0, –) = 0.
№ 6 Стів Лі (2, 1, 2*, 1) = 6 + 1.
№ 7 Род Колкхун (0, 1*, 2*, 2*) = 5 + 3.
№ 8 – без гонщика.
Менеджер: Ніл Стріт.

КАМАЗ (Ровно, СРСР) = 37.
№ 1 Володимир Трофимов (3, 2, 3, 1, 2, 1*) = 12 + 1.
№ 2 Ігор Марко (0, 1, –, 0, –) = 1.
№ 3 Михайло Старостін (0, И, 1, –, 0) = 1.
№ 4 Микола Корнєв (1*, П, 0, –, –) = 1 + 1.
№ 5 Ігор Звєрєв (2, 1, 2, 0, 3, 1) = 9.
№ 6 Григорій Харченко (3, 1, 2, 1, В, 2) = 9.
№ 7 Віктор Гайдим (1, 2, 0, 1*) = 4 + 1.
№ 8 – без гонщика.

Позаїздно:
1. Трофимов, Чесселл, Аллен*, Марко. 3:3 (3:3).
2. Харченко, Лі, Гайдим, Колкхун. 2:4 (5:7).
3. Бойс, Звєрєв, Корнєв*, Ленгдон. 3:3 (8:10).
4. Россітер, Гайдим, Лі, Старостін. 4:2 (12:12).
5. Бойс, Трофимов, Марко, Ленгдон (В). 3:3 (15:15).
6. Чесселл, Аллен*, Харченко, Старостін (В). 5:1 (20:16).
7. Россітер, Лі*, Звєрєв, Корнєв (П). 5:1 (25:17).
8. Трофимов (замість Марка), Аллен, Колкхун*, Гайдим. 3:3 (28:20).
9. Бойс, Харченко, Старостін, Ленгдон (П). 3:3 (31:23).
10. Чесселл, Звєрєв, Аллен, Корнєв. 4:2 (35:25).
11. Россітер, Колкхун*, Трофимов, Марко. 5:1 (40:26).
12. Бойс, Чесселл*, Харченко (замість Старостіна), Звєрєв. 5:1 (45:27).
13. Россітер, Трофимов, Гайдим (замість Корнєва), Ленгдон. 3:3 (48:30).
14. Звєрєв (замість Марка), Аллен, Лі*, Харченко (В). 3:3 (51:33).
15. Россітер, Колкхун* (замість Ленгдона), Звєрєв, Старостін. 5:1 (56:34).
16. R/R. Бойс, Харченко (замість Корнєва), Трофимов*, Чесселл (П/В). 3:3 (59:37).

Після двох поспіль гонок наша команда рухалася як по трековій доріжці – проти годинникової стрілки: з південного заходу Англії (Ексетер), на схід (Пул), потім на шляху у північно-східному напрямку був Іпсвіч. Тут на гонку на стадіон прийшов повболівати за нашу команду відомий захисник київського „Динамо”, чотириразовий чемпіон СРСР у її складі, котрий вже другий сезон виступав за команду „Іпсвіч Таун” Сергій Балтача.
Гонка в Іпсвічі з місцевими „Відьмами” пройшла під знаком переваги господарів, у складі яких блискуче виступав Кріс Льюїс. Він виграв всі свої заїзди, здобувши комплект – 15 очок. Ще один британець – Дін Стендінг, розпочав гонку відмінно, у трьох заїздах набрав 7 очок і бонус, проте пізніше щось не заладилося у нього з технікою, і більше очок до активу Дін не вписав. 
Чому я так детально зупиняюся на цих двох юніорах? Справа в тому, що перший з них – Кріс Льюїс, у 1990 році стане чемпіоном світу серед юніорів.



І це звання він здобуде в Україні, на львівському стадіоні СКА, де 09 вересня 1990 року пройде фінал юніорського чемпіонату. Виступатиме у Львові і Дін Стендінг, правда не так успішно, як його земляк – з 6 очками він посяде лише 10-е місце. Але обидва британські гонщики впишуть славну сторінку в історію львівського треку, встановивши 2 рекорди треку. Кріс Льюїс поб’є рекорд львівського треку Ріфа Саїтгарєєва вже у першому заїзді фіналу особистого чемпіонату світу серед юніорів – 68.0 сек., покращивши рекордний час вихованця уфимського спідвею, котрий в ті роки виступав за львівський СКА, на 1.27 сек., а Дін Стендінг, мабуть, назавжди вписав свої ім’я та прізвище в список рекордсменів львівського треку, встановивши у 2-му заїзді вищезгаданого фіналу рекорд треку, котрий тримається і нині – 67.4 сек.!
У гонці в Іпсвічі, як згадувалося вище, Кріс Льюїс був непереможний, а Дін Стендінг у 7-му заїзді залишив позаду себе і Віктора Гайдима, і Михайла Старостіна, фінішувавши другим після свого колеги. Проте вже у 13-му старті він зійшов з дистанції, а заїзд виграв Володимир Трофимов, і Віктор Гайдим фінішував третім. Це був перший заїзд в Іпсвічі, котрий виграла наша команда, кращим у якій знову виявився наш капітан Володимир Трофимов (11 очок). Віктор Гайдим здобув 5 очок і бонус.
В Іпсвічі також розпочалося ще одне протистояння двох гонщиків – Віктора Гайдима і австралійця Шона Паркера. Воно тривало декілька років, і знайшло своє яскраве вираження в юніорських чемпіонатах світу, де їх жереб і турнірна сітка зводили не один раз. Це вартує окремої розмови, а в Англії у 7-му заїзді перемогу святкував Паркер, Гайдим був третім. У 14-му заїзді Паркер фінішував останнім, а Гайдим привіз 2 пункти і бонус…


3. 26 квітня 1990 року.
Іпсвіч. „Фоксхелл Стадіум”.

„Іпсвіч Уїчез” (Англія) – КАМАЗ (Ровно, СРСР) 66:30.

Головний суддя: Грехем Броуді.
Довжина доріжки – 300 м.
Рекорд треку58.9 сек., Джон Кук, 10.10.1985 р.

„Іпсвіч Уїчез” (Англія) = 66.
№ 1 Кріс Льюїс (3, 3, 3, 3, 3) = 15.
№ 2 Роббі Фаллер (1, 2*, 3, 2*, 1) = 9 + 2.
№ 3 Дін Стендінг (3, 2*, 2, Сх, 0) = 7 + 1.
№ 4 Алан Могрідж (капітан) (2*, 3, 3, 0, 2*) = 10 + 2.
№ 5 Девід Норріс (3, 2*, 2*, 2, 3) = 12 + 2.
№ 6 Шон Паркер (2*, 2*, 3, 0) = 7 + 2.
№ 7 Колін Уайт (3, 2*, 1) = 6 + 1.
№ 8 – без гонщика.
Менеджер: Джон Льюїс.

КАМАЗ (Ровно, СРСР) = 30.
№ 1 Володимир Трофимов (капітан) (2, 1, 1, 3, 3, 1) = 11.
№ 2 Григорій Харченко (0, 0, 1, П, –, 1*) = 2 + 1.
№ 3 Ігор Марко (1, 0, П/В, –, –) = 1.
№ 4 Віктор Гайдим (0, 1, 1, 1, 2*, 0) = 5 + 1.
№ 5 Михайло Старостін (1, 0, П/В, 2, 3, 2) = 8.
№ 6 Микола Корнєв (1, 1, –, –) = 2.
№ 7 Ігор Звєрєв (0, 0, 0, 1*) = 1 + 1.
№ 8 – без гонщика.

Позаїздно:
1. Льюїс, Трофимов, Фаллер, Харченко. 4:2 (4:2). 62.0 сек.
2. Уайт, Паркер*, Корнєв, Звєрєв. 5:1 (9:3). 63.4 сек.
3. Норріс, Могрідж*, Старостін, Гайдим. 5:1 (14:4). 61.9 сек.
4. Стендінг, Паркер*, Марко, Звєрєв. 5:1 (19:5). 61.2 сек. – КЧД.
5. Могрідж, Норріс*, Трофимов, Харченко. 5:1 (24:6). 61.2 сек. – КЧД.
6. Льюїс, Фаллер*, Корнєв, Марко. 5:1 (29:7). 62.3 сек.
7. Паркер, Стендінг*, Гайдим, Старостін. 5:1 (34:8). 61.6 сек.
8. Фаллер, Уайт*, Харченко, Звєрєв. 5:1 (39:9). 62.8 сек.
9. R/R. Могрідж, Норріс*, Трофимов (замість Корнєва), Марко (П/В). 5:1 (44:10). 61.5 сек.
10. R/R. Льюїс, Фаллер*, Гайдим, Старостін (П/В). 5:1 (49:11). 63.1 сек.
11. Трофимов, Стендінг, Уайт, Харченко (П). 3:3 (52:14). 62.1 сек.
12. Льюїс, Старостін, Звєрєв* (замість Марка), Могрідж. 3:3 (55:17). 61.7 сек.
13. Трофимов, Норріс, Гайдим, Стендінг (Сх). 2:4 (57:21). 62.8 сек.
14. Старостін (замість Харченка), Гайдим* (замість Корнєва), Фаллер, Паркер. 1:5 (58:26). 61.5 сек.
15. Норріс, Старостін, Харченко* (замість Марка), Стендінг. 3:3 (61:29). 61.9 сек.
16. Льюїс, Могрідж*, Трофимов, Гайдим. 5:1 (66:30). 61.9 сек.

27 квітня 1990 року наша команда переїхала у Пітерборо, щоб зустрітися з місцевими „Пантерами”. Гонка невдало склалася для всієї нашої команди, ще й суддя явно „переборщив” з вилученнями гонщиків гостей – їх було аж 7, а Михайло Старостін тричі потрапив під таку екзекуцію. Володимир Трофимов набрав 8 очок, Віктор Гайдим – 2, і господарі здобули легку перемогу – 67:27.


4. 27 квітня 1990 року.
Пітерборо. Стадіон „East of England Showground”.

„Пітерборо Пентерз” (Англія) – КАМАЗ (Ровно, СРСР) 67:27.

Головний суддя: Баррі Боулз.
Довжина доріжки – 347.5 м.
Рекорд треку62.4 сек., Майк Пул, 06.10.1989 р.

„Пітерборо Пентерз” (Англія) = 67.
№ 1 Майк Пул (3, 2*, 3, 3, 2) = 13 + 1.
№ 2 Крейг Ходжсон (1, 3, 3, 1, 2*) = 10 + 1.
№ 3 Френк Андерсен (3, 3, 3, 3, 3) = 15.
№ 4 Ян Барні (3, 2*, 1, 2*, 1*) = 9 + 3.
№ 5 Скотт Норман (2*, 3, В, 2*, 2) = 9 + 2.
№ 6 Найджел Флетмен (3, П/В, 2*, 3) = 8 + 1.
№ 7 Шон Баркер (1, 2*, П) = 3 + 1.
№ 8 – без гонщика.
Менеджер: Дангл Браун.

КАМАЗ (Ровно, СРСР) = 27.
№ 1 Володимир Трофимов (капітан) (2, В, 2, 1, 3) = 8.
№ 2 Григорій Харченко (–, 1, В, В, –) = 1.
№ 3 Ігор Марко (1, 1, 3, –, В) = 5.
№ 4 Віктор Гайдим (1, 1, 0, 0, 0) = 2.
№ 5 Михайло Старостін (В, В, 2, 1, В) = 3.
№ 6 Микола Корнєв (2, 0, 2*, 1) = 5 + 1.
№ 7 Ігор Звєрєв (0, 0, 2, 1, 0, 0) = 3.
№ 8 – без гонщика.


Позаїздно:
1. Пул, Трофимов, Ходжсон, Звєрєв (замість Харченка). 4:2 (4:2).
2. Флетмен, Корнєв, Баркер, Звєрєв. 4:2 (8:4).
3. Барні, Норман*, Гайдим, Старостін (В). 5:1 (13:5).
4. R/R. Андерсен, Звєрєв, Марко, Флетмен (П/В). 3:3 (16:8).
5. Норман, Барні*, Харченко, Трофимов (В). 5:1 (21:9).
6. Ходжсон, Пул*, Марко, Корнєв. 5:1 (26:10).
7. Андерсен, Флетмен*, Гайдим, Старостін (В). 5:1 (31:11).
8. Ходжсон, Баркер*, Звєрєв, Харченко (В). 5:1 (36:12).
9. Марко, Корнєв*, Барні, Норман (В). 1:5 (37:17).
10. Пул, Старостін, Ходжсон, Гайдим. 4:2 (41:19).
11. Андерсен, Трофимов, Баркер (П), Харченко (В). 3:2 (44:21).
12. Пул, Барні*, Старостін, Звєрєв (замість Марка). 5:1 (49:22).
13. Андерсен, Норман*, Трофимов, Гайдим. 5:1 (54:23).
14. Флетмен, Ходжсон*, Корнєв, Звєрєв (замість Харченка). 5:1 (59:24).
15. Андерсен, Норман, Марко (В), Старостін (В). 5:0 (64:24).
16. Трофимов, Пул, Барні*, Гайдим. 3:3 (67:27).

Заключна гонка британського турне відбулася у Ньюкастлі 29 квітня 1990 року. Так, це місто пам’ятає фурор, який здійняла тут збірна СРСР у 1966 році, вперше вигравши у збірної Англії на її треку – 49:59. А кращим гонщиком тієї зустрічі став Віктор Трофимов, котрий записав на свій рахунок 16 пунктів, вигравши 4 заїзди із 6!
І через майже 24 роки Ньюкастл став свідком ще однієї поразки своєї команди. КАМАЗ хлопнув дверима і виграв у британців – 45:51. Одним із суддів (суддя закритого парку) був відомий фотограф Айвен Стефенсон, чиї світлини і наводяться у цьому матеріалі. Початок зустрічі відразу пішов по сценарію нашої команди, коли Володимир Трофимов та Григорій Харченко привезли подвійну перемогу – 1:5. І як „Діамантові” не намагалися відігратися, їм лише одного разу вдалося лише зрівняти рахунок, коли у 12-му заїзді вони виграли 4:2, і загальний рахунок зустрічі зрівнявся – 36:36. Потім ще у 13-му заїзді була нічия – 3:3, але кінцівку гонки наша команда провела на піднесенні, виграла два заїзди з трьох, а заключний звела унічию. „Малий” комплект здобув Григорій Харченко – (14 + 1) очок (у 5 заїздах), Володимир Трофимов набрав 7 очок і бонус, а Віктор Гайдим – 6 очок і 2 бонуси.


5. 29 квітня 1990 року.
Ньюкастл-апон-Тайн. Стадіон „Бруг Парк”.

„Ньюкастл Даймендс” (Англія) – КАМАЗ (Ровно, СРСР) 45:51.

Головний суддя: Джон Уїтакер.
Суддя закритого парку: Айвен Стефенсон.
Довжина доріжки – 330 м.
Рекорд треку65.0 сек., Айвен Мейджер, 31.03.1975 р.

„Ньюкастл Даймендс” = 45.
№ 1 Пітер Керр (капітан) (1, 3, 3, 3, 3) = 13.
№ 2 Спенсер Тіммо (0, 1, –, –, 0, ) = 1.
№ 3 Мартін Діксон (2, 3, 2*, 2, 3, 2) = 14 + 1.
№ 4 Марк Торп (0, 2, 2, 1, 0) = 5.
№ 5 Саймон Грін (2, П/В, 0, 0, Сх) = 2.
№ 6 Пол Сміт (2*, 1*, 0, 2, 1) = 6 + 2.
№ 7 Джон Уейнрайт (3, В, 1*) = 4 + 1.
№ 8 – без гонщика.
Менеджер: Том Грехем.

КАМАЗ (Ровно, СРСР) = 51.
№ 1 Володимир Трофимов (капітан) (3, 1, 0, 1*, 2) = 7 + 1.
№ 2 Григорій Харченко (2*, 3, 3, 3, 3) = 14 + 1.
№ 3 Ігор Марко (3, В, 3, 0, 1) = 7.
№ 4 Віктор Гайдим (1, 1*, 1, 2, 1*) = 6 + 2.
№ 5 Михайло Старостін (3, 2, 0, 2, 3) = 10.
№ 6 Микола Корнєв (0, 2, 1, 1, 2*) = 6 + 1.
№ 7 Ігор Звєрєв (1, 0, –) = 1.
№ 8 – без гонщика.





Позаїздно:
1. Трофимов, Харченко*, Керр, Тіммо. 1:5 (1:5). 66.5 сек.
2. Уейнрайт, Сміт*, Звєрєв, Корнєв. 5:1 (6:6). 68.4 сек.
3. Старостін, Грін, Гайдим, Торп. 2:4 (8:10). 67.3 сек.
4. Марко, Діксон, Сміт*, Звєрєв. 3:3 (11:13). 67.7 сек.
5. R/R. Харченко, Торп, Трофимов, Грін (П/В). 2:4 (13:17). 65.8 сек. – КЧД.
6. Керр, Корнєв, Тіммо, Марко (В). 4:2 (17:19). 67.9 сек.
7. Діксон, Старостін, Гайдим*, Сміт. 3:3 (20:22). 66.8 сек.
8. Харченко, Сміт (замість Тіммо), Корнєв (замість Звєрєва), Уейнрайт (В). 2:4 (22:26). 67.2 сек.
9. Марко, Торп, Корнєв, Грін. 2:4 (24:30). 67.1 сек.
10. Керр, Діксон* (замість Тіммо), Гайдим, Старостін. 5:1 (29:31). 67.1 сек.
11. Харченко, Діксон, Уейнрайт*, Трофимов. 3:3 (32:34). 66.1 сек.
12. Керр, Старостін, Торп, Марко. 4:2 (36:36). 66.2 сек.
13. Діксон, Гайдим, Трофимов*, Грін. 3:3 (39:39). 67.1 сек.
14. Харченко, Корнєв*, Сміт, Тіммо. 1:5 (40:44). 66.2 сек.
15. Старостін, Діксон, Марко, Грін (Сх). 2:4 (42:48). 66.4 сек.
16. Керр, Трофимов, Гайдим*, Торп. 3:3 (45:51). 66.7 сек.

В Англії Віктор Гайдим виступив у всіх 5 гонках, провів 26 заїздів, набрав 24 очка та 4 бонуси. Виграв 1 заїзд (дебютний). На нього звернули увагу англійські менеджери.


Після завершення британського турне гонщиків чекали серйозні випробування у чемпіонатах світу, а Віктор Гайдим готувався до стартів відразу у двох чемпіонатах світу – дорослому та юніорському.

Особливу подяку за надані програмки гонок в Англії висловлюю фанату спідвея Андрію Принкевичу та родині Ігоря Марка.

10 лютого Віктору Гайдиму виповнилося 46 років! 
Вітаю визнаного майстра з Днем народження та бажаю міцного здоров'я, нових успіхів та перемог, здібних учнів та довгих років життя!

Немає коментарів: