28 жовтня 2022 р.

Виступи рівненських гонщиків у Великобританії. Коротка історія. Епізод VI. Свіндон: 1964, 1966, 1974 та 1976 рр.

Шостий епізод розповість про виступи рівнян у Свіндоні, де вони на Abbey Stadium стартували у 4 гонках:

1) Міжнародний турнір серед пар, 10 липня 1964 року;
2) West of England – СРСР 59:49, 09 липня 1966 року;
3) Англія – СРСР 66:41, 27 липня 1974 року;
4) „Swindon Robins” (Англія) – СРСР 47:31, 12 червня 1976 року.

Всього у Свіндоні виступало 4 рівнян:
1) Костянтин Кришталь – 1 гонка;
2) Віктор Трофимов – 2 гонки;
3) Григорій Хлиновський – 2 гонки;
4) Віктор Кузнєцов – 2 гонки.

1964 рік.
Під час першої серії тест-матчів Великобританія – СРСР, що відбулася у 1964 році, проходили інші гонки, серед них і Міжнародний турнір (пари) у Свіндоні (10 липня 1964 року), у якому взяла участь радянська пара Борис Самородов ­– Анатолій Грузінцев, посівши 6-е місце. Після 15 заїздів гонщики виступили в особистому міні-турнірі. І в одному заїзді стартував Костянтин Кришталь, проте очок він не здобув…


1. Пара 3 – 21:
№ 5 Майк Бродбенк (3, 2, 2, 3, 2*) = 12 + 1*.
№ 6 Мартін Ешбі (2*, 1, 1*, 2*, 3) = 9 + 3*.

2. Пара 2 – 15:
№ 3 Бйорн Кнутссон (2, 3, 3, 3, 3) = 14.
№ 4 Бент Янссон (1*, 0, 0, 0, Сх) = 1 + 1*.

3. Пара 5 – 15:
№ 9 Арне Пандер (0, 2, 2, 2*, 0) = 6 + 1*.
№ 10 Сорен Сйостен (3, 1*, 1*, 3, 1) = 9 + 2*.

4. Пара 6 – 14:
№ 11 Брайан Бретт (2, 1, 1, 2, 2) = 8.
№ 12 Тадеуш Теодорович (1*, 3, 0, 1*, 1*) = 6 + 3*.

5. Пара 1 – 13:
№ 1 Баррі Бріггс (3, 3, 3, Сх, 3) = 12.
№ 2 Джек Геран (П, Сх, 0, 1, 0) = 1.

6. Пара 4 – 12:
№ 7 Борис Самородов (1, 2, 3, 0, 1) = 7.
№ 8 Анатолій Грузінцев (0, 0, 2*, 1, 2) = 5 + 1*.

Заїзди:
1. Бріггс, Кнутссон, Янссон*, Геран (П). 71.0 сек. – TR.
2. Бродбенк, Ешбі*, Самородов, Грузінцев. 72.2 сек.
3. Сйостен, Бретт, Теодорович*, Пандер. 73.8 сек.
4. Бріггс, Бродбенк, Ешбі, Геран (Сх). 72.0 сек.
5. Кнутссон, Пандер, Сйостен*, Янссон. 73.2 сек.
6. Теодорович, Самородов, Бретт, Грузінцев. 73.8 сек.
7. Бріггс, Пандер, Сйостен*, Геран. 72.8 сек.
8. Кнутссон, Бродбенк, Ешбі*, Янссон. 72.4 сек.
9. Бродбенк, Ешбі*, Бретт, Теодорович. 73.6 сек.
10. Самородов, Грузінцев*, Геран, Бріггс (Сх). 73.0 сек.
11. Кнутссон, Бретт, Теодорович*, Янссон. 72.0 сек.
12. Сйостен, Пандер*, Грузінцев, Самородов. 74.4 сек.
13. Бріггс, Бретт, Теодорович*, Геран. 73.4 сек.
14. Ешбі, Бродбенк*, Сйостен, Пандер. 74.2 сек.
15. Кнутссон, Грузінцев, Самородов, Янссон (Сх). 74.2 сек.

Запасні:
№ 13 Боб Кілбі – Н/С.
№ 14 Рой Бауерс – Н/С.

Головний суддя ACU: Уолтер Холл.

The Stadium Scratch Race:
1. Бріггс, Сйостен, Теодорович, Самородов. 73.4 сек.
2. Бретт, Бродбенк, Грузінцев, Кришталь. 73.4 сек.
3. Кнутссон, Ешбі, Пандер, Янссон. 74.0 сек.

Фінал:
4. Кнутссон, Бріггс, Ешбі, Бретт. 73.4 сек.

1966 рік.
Перша серія тест-матчів Англія – СРСР відбулася у 1966 році. Після трьох гонок у Ньюкастлі, Галіфаксі та Вулверхемптоні (про два з них вже повідомлялося), 09 липня 1966 року у Свіндоні пройшла товариська гонка West of England – СРСР. Блискуче виступив в ній Баррі Бріггс, здобувши комплект – 18 пунктів. Віктор Трофимов вніс вагомий внесок у здобуток гостей – 12 пунктів, але господарі були сильнішими – 59:49.


West of England – СРСР 59:49.

West of England – 59:
№ 1 Майк Бродбенк (3, 3, 3, 2, 3, 2) = 16.
№ 2 Мартін Ешбі (0, 2*, 2*, 0, 1, 1*) = 6 + 3*.
№ 3 Баррі Бріггс (3, 3, 3, 3, 3, 3) = 18.
№ 4 Колін Гудді (Ф, 0, 1, 1, 1, 0) = 3.
№ 5 Білл Ендрю (2, 3, 1, 3, П, 1) = 10.
№ 6 Джек Біггс (1*, 1, 0, 1, 2, –) = 5 + 1*.
№ 7 Джон Ерскін (1) = 1.
№ 8 Нейл Стріт (0) = 0.

СРСР – 49:
№ 1 Ігор Плєханов (2, 2, 3, 1, 2, 2*) = 12 + 1*.
№ 2 Юрій Чєкранов (1*, 1*, 2*, 3, 0, 3) = 10 + 3*.
№ 3 Борис Самородов (2, 2, 1, 2, 3, 3) = 13.
№ 4 Габдрахман Кадиров (0, 0, 0, 0, 1, 0) = 1.
№ 5 Раїль Сафаров (0, 0, 0, 0, 0, 1*) = 1 + 1*.
№ 6 Віктор Трофимов (3, 1, 2, 2, 2, 2) = 12.
№ 7 Вадим Вольський – Н/С.
№ 8 Володимир Корнєв – Н/С.

Заїзди:
1. Бродбенк, Плєханов, Чєкранов*, Ешбі. 3:3 (3:3). 73.0 сек.
2. R/R. Бріггс, Самородов, Ерскін [замість Гудді (Ф)], Кадиров. 4:2 (7:5). 72.6 сек. – НЧД.
3. Трофимов, Ендрю, Біггс*, Сафаров. 3:3 (10:8). 75.8 сек.
4. Бріггс, Плєханов, Чєкранов*, Гудді. 3:3 (13:11). 75.2 сек.
5. Ендрю, Самородов, Біггс, Кадиров. 4:2 (17:13). 75.2 сек.
6. Бродбенк, Ешбі*, Трофимов, Сафаров. 5:1 (22:14). 74.8 сек.
7. Плєханов, Чєкранов*, Ендрю, Біггс. 1:5 (23:19). 74.6 сек.
8. Бродбенк, Ешбі*, Самородов, Кадиров. 5:1 (28:20). 76.6 сек.
9. Бріггс, Трофимов, Гудді, Сафаров. 4:2 (32:22). 75.4 сек.
10. Чєкранов, Бродбенк, Плєханов, Ешбі. 2:4 (34:26). 74.8 сек.
11. Бріггс, Самородов, Гудді, Кадиров. 4:2 (38:28). 74.8 сек.
12. Ендрю, Трофимов, Біггс, Сафаров. 4:2 (42:30). 76.8 сек.
13. Бріггс, Плєханов, Гудді, Чєкранов. 4:2 (46:32). 74.2 сек.
14. Самородов, Біггс, Кадиров, Ендрю (П). 2:4 (48:36). 76.2 сек.
15. Бродбенк, Трофимов, Ешбі, Сафаров. 4:2 (52:38). 76.0 сек.
16. Чєкранов, Плєханов*, Ендрю, Стріт (замість Біггса). 1:5 (53:43). 75.6 сек.
17. Самородов, Бродбенк, Ешбі*, Кадиров. 3:3 (56:46). 75.0 сек.
18. Бріггс, Трофимов, Сафаров*, Гудді. 3:3 (59:49). 76.0 сек.

1974 рік.
Перша гонка четвертої серії тест-матчів розпочиналася у Свіндоні 27 липня 1974 року. Господарі знову перемогли – 66:41. Григорій Хлиновський здобув 11 пунктів, Віктор Кузнєцов не стартував.

Англія – СРСР 66:41.

Англія – 66:
№ 1 Мартін Ешбі (3, 3, 3, 2, 3, 3) = 17.
№ 2 Баррі Томас (1, 2*, 1, Сх, Ф, 1) = 5 + 1*.
№ 3 Джон Луїс (0, 2*, В/2хв., Ф, 1, 3) = 6 + 1*.
№ 4 Тоні Дейві (3, 3, 3, 3, 3, 1) = 16.
№ 5 Дейв Джессуп (3, 3, 2, 2, 3, 3) = 16.
№ 6 Френк Оффре (1, 2*, 1*, 0, –, –) = 4 + 2*.
№ 7 Боб Коулз (0, 1, 1) = 2.
№ 8 Том Лідбіттер (0, 0) = 0.

СРСР – 41:
№ 1 Валерій Гордєєв (0, 0, 0, В, 0, 0) = 0.
№ 2 Володимир Гордєєв (2, 1, 3, 3, 2, 2) = 13.
№ 3 Григорій Хлиновський (2, 1, 2, 2, 2, 2) = 11.
№ 4 Володимир Нестеров (1*, 0, 0, 1*, 0, 0) = 2 + 2*.
№ 5 Анатолій Кузьмін (2, 0, 2, 3, 1*, 2) = 10 + 1*.
№ 6 Микола Корнєв (0, 1, 1*, 1, 2, 0) = 5 + 1*.
№ 7 Віктор Кузнєцов – Н/С.
№ 8 Сергій Довженко – Н/С.


Заїзди:
1. Ешбі, Володимир Гордєєв, Томас, Валерій Гордєєв. 4:2 (4:2). 70.4 сек. – НЧД.
2. Дейві, Хлиновський, Нестеров*, Луїс. 3:3 (7:5). 71.6 сек.
3. Джессуп, Кузьмін, Оффре, Корнєв. 4:2 (11:7). 71.8 сек.
4. Дейві, Луїс*, Володимир Гордєєв, Валерій Гордєєв. 5:1 (16:8). 71.2 сек.
5. Джессуп, Оффре*, Хлиновський, Нестеров. 5:1 (21:9). 71.2 сек.
6. Ешбі, Томас*, Корнєв, Кузьмін. 5:1 (26:10). 70.8 сек.
7. Володимир Гордєєв, Джессуп, Оффре, Валерій Гордєєв. 3:3 (29:13). 71.2 сек.
8. Ешбі, Хлиновський, Томас, Нестеров. 4:2 (33:15). 71.2 сек.
9. Дейві, Кузьмін, Корнєв*, Коулз [замість Луїса (В/2хв.)]. 3:3 (36:18). 72.0 сек.
10. Володимир Гордєєв, Ешбі, Томас (Сх), Валерій Гордєєв (В). 2:3 (38:21). 72.0 сек.
11. Дейві, Хлиновський, Нестеров*, Лідбіттер [замість Луїса (Ф)]. 3:3 (41:24). 71.6 сек.
12. Кузьмін, Джессуп, Корнєв, Оффре. 2:4 (43:28). 72.0 сек.
13. Дейві, Володимир Гордєєв, Луїс, Валерій Гордєєв. 4:2 (47:30). 71.6 сек.
14. Джессуп, Хлиновський, Коулз (замість Оффре), Нестеров. 4:2 (51:32). 72.0 сек.
15. Ешбі, Корнєв, Кузьмін*, Лідбіттер [замість Томаса (Ф)]. 3:3 (54:35). 71.6 сек.
16. Джессуп, Володимир Гордєєв, Коулз (замість Оффре), Валерій Гордєєв. 4:2 (58:37). 72.0 сек.
17. Ешбі, Хлиновський, Томас, Нестеров. 4:2 (62:39). 72.2 сек.
18. Луїс, Кузьмін, Дейві, Корнєв. 4:2 (66:41). 72.4 сек.

1976 рік.
П’ята гонка серії тест-матчів з клубами англійської ліги, вона відбулася 12 червня 1976 року. До 9-го заїзду точилася майже рівна боротьба, господарі вигравали лише 2 пункти. Наступні п’ять заїздів стали провальними для гостей, в результаті поразка – 47:31. Відмінний результат показав Боб Кілбі, вигравши всі 4 заїзди і з комплектом у 12 пунктів став кращим гонщиком зустрічі. Крім того, „Кіллер” (таке прізвисько мав цей гонщик) показав найкращий час дня у 4-му заїзді, після цього ще двічі його повторив в 11-му і 13-му заїздах. Найкращим гонщиком у нашій команді став Григорій Хлиновський, здобувши 8 пунктів, Віктор Кузнєцов завоював 4 пункти і 1 бонус, Віктор Трофимов – 4 пункти.

„Swindon Robins” – СРСР 47:31.

„Swindon Robins” – 47:
№ 1 Мартін Ешбі (3, 1, 3, 3) = 10.
№ 2 Норман Хантер (1, В, 2, 1) = 4.
№ 3 Боб Кілбі (3, 3, 3, 3) = 12.
№ 4 Джефф Бушар (3, 3, 2*, 1) = 9 + 1*.
№ 5 Боббі МакНейл (Сх, 2*, 3, 1) = 6 + 1*.
№ 6 Кевін Пейп (0, 0, –, 0) = 0.
№ 7 Девід Ешбі (3, 0, 1*, 2*) = 6 + 2*.

СРСР – 31:
№ 1 Володимир Гордєєв (2, 1, 0, 0) = 3.
№ 2 Михайло Старостін (Сх, 0, 3, 1) = 4.
№ 3 Валерій Гордєєв (1*, 3, 0, 0) = 4 + 1*.
№ 4 Віктор Кузнєцов (1, 1*, 0, 2) = 4 + 1*.
№ 5 Григорій Хлиновський (2, 2, 2, 2) = 8.
№ 6 Володимир Пазніков (1*, 2*, 1) = 4 + 2*.
№ 7 Віктор Трофимов (2, 2, 0) = 4.

Заїзди:
1. Мартін Ешбі, Володимир Гордєєв, Хантер, Старостін (Сх). 4:2 (4:2). 71.2 сек.
2. Девід Ешбі, Трофимов, Пазніков*, Пейп. 3:3 (7:5). 70.6 сек.
3. Бушар, Хлиновський, Кузнєцов, МакНейл (Сх). 3:3 (10:8). 71.0 сек.
4. Кілбі, Трофимов, Валерій Гордєєв*, Пейп. 3:3 (13:11). 70.4 сек. – НЧД.
5. Бушар, МакНейл*, Володимир Гордєєв, Старостін. 5:1 (18:12). 70.6 сек.
6. Валерій Гордєєв, Пазніков*, Мартін Ешбі, Хантер (В). 1:5 (19:17). 72.8 сек.
7. Кілбі, Хлиновський, Кузнєцов*, Девід Ешбі (замість Пейпа). 3:3 (22:20). 71.4 сек.
8. Старостін, Хантер, Девід Ешбі*, Трофимов. 3:3 (25:23). 72.8 сек.
9. МакНейл, Бушар*, Пазніков, Валерій Гордєєв. 5:1 (30:24). 72.4 сек.
10. Мартін Ешбі, Хлиновський, Хантер, Кузнєцов. 4:2 (34:26). 71.2 сек.
11. Кілбі, Девід Ешбі*, Старостін, Володимир Гордєєв. 5:1 (39:27). 70.4 сек. – НЧД.
12. Мартін Ешбі, Хлиновський, Бушар, Валерій Гордєєв. 4:2 (43:29). 71.0 сек.
13. Кілбі, Кузнєцов, МакНейл, Володимир Гордєєв. 4:2 (47:31). 70.4 сек. – НЧД.

Цікавим є те, що у всіх чотирьох гонках взяв участь англійський гонщик Мартін Ешбі, і завжди виступив дуже потужно...



№ з/п

Гонщик

Дата гонки/очки/бонуси

Кількість гонок

Очки/

бонуси

10.07.1964

09.07.1966

27.07.1974

12.06.1976

1.

Костянтин Кришталь

0

1

0

2.

Віктор Трофимов

12

4

2

16

3.

Григорій Хлиновський

11

8

2

19

4.

Віктор Кузнєцов

Н/С

4+1*

2

4+1*

Всього:

4

0

12

11

16+1*

4

39+1*


Продовження очікується…

19 жовтня 2022 р.

Виступи рівненських гонщиків у Великобританії. Коротка історія. Епізод V. Ковентрі: 1971 та 1991 рр.

П’ятий епізод виступів рівнян присвячений 2 гонкам в Ковентрі.
Вони відбулися з інтервалом у 20 років та 1 місяць.

Перша гонка – командна, друга особиста:
1) Англія – СРСР 59:49, 30 серпня 1971 року;
2) фінал особистого чемпіонату світу серед юніорів, 30 вересня 1991 року.


Всього в Ковентрі виступало 3 рівнян:
1) Віктор Трофимов – 1 гонка;
2) Григорій Хлиновський – 1 гонка;
3) Віктор Гайдим – 1 гонка.

1971 рік.
Гонка в Ковентрі закривала третю серію тест-матчів Англія – СРСР. Вона відбулася у передостанній день літа, 30 серпня 1971 року. Гості за день до цього виграли у Галіфаксі – 51:57, і могли звести до нічиєї загальний рахунок у серії, що на початок матчу у Ковентрі був на користь збірної Англії 2.5:1.5, тобто дві гонки виграли господарі, одна зустріч завершилася внічию, і одна була на користь гостей. Але вже після другого заїзду гонщики збірної Англії вийшли вперед і не віддавали ініціативу, незважаючи навіть на те, що у другій половині гонки гості виграли тричі поспіль заїзди, скоротивши відрив у рахунку до 10 пунктів. Але не більше. Григорій Хлиновський здобув у цій гонці 11 пунктів та 1 бонус, Віктор Трофимов – 3 пункти.

Англія – СРСР 59:49.

Англія – 59:
№ 1 Найджел Букок (2, 2, 3, 3, –, –) = 10.
№ 2 Террі Беттс (1*, 0, –, 1, 2, 0) = 4 + 1*.
№ 3 Тоні Ломас (2*, 3, 3, 3, 2*, 3) = 16 + 2*.
№ 4 Боб Кілбі (3, 0, 2*, 1, 3, В) = 9 + 1*.
№ 5 Рей Уїлсон (1, 3, 2*, 2, 2, 1) = 11 + 1*.
№ 6 Рой Трагг (2, П, 3, 0, Сх, 0) = 5.
№ 7 Роджер Хілл (1, 3) = 4.
№ 8 Грехем Плант (Сх) = 0.

СРСР – 49:
№ 1 Володимир Гордєєв (3, 2, 1, –, –, –) = 6.
№ 2 Геннадій Куриленко (0, –, –, 0, 1, 3) = 4.
№ 3 Григорій Хлиновський (1, 2, 2, 2, 3, 1*) = 11 + 1*.
№ 4 Анатолій Миронов (0, 1, 0, –, –, 2) = 3.
№ 5 Віктор Трофимов (П, –, –, 1, 1, 1) = 3.
№ 6 Олександр Павлов (3, 3, 1, 3, 3, 2) = 15.
№ 7 Володимир Пазніков (1*, 0, 2, 0, 2*) = 5 + 2*.
№ 8 Володимир Смирнов (1, 0, 0, 1) = 2.


Заїзди:
1. Гордєєв, Букок, Беттс*, Куриленко. 3:3 (3:3). 66.0 сек.
2. Кілбі, Ломас*, Хлиновський, Миронов. 5:1 (8:4). 64.8 сек. – НЧД.
3. Павлов, Трагг, Уїлсон, Трофимов (П). 3:3 (11:7). 66.0 сек.
4. Ломас, Гордєєв, Пазніков* (замість Куриленка), Кілбі. 3:3 (14:10). 67.2 сек.
5. Уїлсон, Хлиновський, Миронов, Трагг (П). 3:3 (17:13). 67.0 сек.
6. Павлов, Букок, Смирнов (замість Трофимова), Беттс. 2:4 (19:17). 66.8 сек.
7. Трагг, Уїлсон*, Гордєєв, Пазніков (замість Куриленка). 5:1 (24:18). 67.6 сек.
8. Букок, Хлиновський, Хілл (замість Беттса), Миронов. 4:2 (28:20). 68.0 сек.
9. Ломас, Кілбі*, Павлов, Смирнов (замість Трофимова). 5:1 (33:21). 67.4 сек.
10. Букок, Пазніков (замість Гордєєва), Беттс, Куриленко. 4:2 (37:23). 68.2 сек.
11. Ломас, Хлиновський, Кілбі, Смирнов (замість Миронова). 4:2 (41:25). 67.6 сек.
12. Павлов, Уїлсон, Трофимов, Трагг. 2:4 (43:29). 67.8 сек.
13. Кілбі, Ломас*, Куриленко, Пазніков (замість Гордєєва). 5:1 (48:30). 66.6 сек.
14. Хлиновський, Уїлсон, Смирнов (замість Миронова), Трагг (Сх). 2:4 (50:34). 67.8 сек.
15. Павлов, Беттс, Трофимов, Плант (замість Букока) (П). 2:4 (52:38). 67.6 сек.
16. Куриленко, Пазніков* (замість Гордєєва), Уїлсон, Трагг. 1:5 (53:43). 68.0 сек.
17. Хілл (замість Букока), Миронов, Хлиновський*, Беттс. 3:3 (56:46). 68.0 сек.
18. Ломас, Павлов, Трофимов, Кілбі (В). 3:3 (59:49). 68.0 сек.

1991 рік.
Першочергово фінал особистого чемпіонату світу серед юніорів повинен був пройти у неділю 29 вересня 1991 року, про що і свідчить програмка гонки, але цього дня була несприятлива погода і змагання були перенесені на наступний день. Єдиним представником неіснуючої вже країни був 19-річний рівнянин Віктор Гайдим. Він боровся у кожному заїзді, але отримав травму у четвертій серії після падіння, мужньо проїхавши ще двічі, в результаті 6 завойованих пунктів і 10-е місце…

1. № 10 Брайан Андерсен (Данія) (3, 2, 3, 3, 3) = 14 + 3.
2. № 14 Мортен Андерсен (Данія) (2, 3, 3, 3, 3) = 14 + 2.
3. № 9 Джейсон Лайонз (Австралія) (1, 2, 2, 3, 3) = 11.
4. № 15 Шейн Паркер (Австралія) (3, 3, 3, 1, Сх) = 10.
5. № 1 Джо Скрін (Англія) (П/1, 3, 3, 2, 2) = 10.
6. № 7 Якоб Ольсен (Данія) (3, 2, 2, 0, 2) = 9.
7. № 13 Ніклас Клінгберг (Швеція) (0, 1, 1, 3, 3) = 8.
8. № 16 Фредді Шотт (Данія) (1, 2, 2, 2, 1) = 8.
9. № 4 Йоахім Карлссон (Швеція) (2, 3, П/В, 0, 1) = 6.
10. № 6 Віктор Гайдим (СРСР) (2, 0, 1, 2, 1) = 6.
11. № 12 Джіммі Інгмен (Швеція) (2, 1, П/1, 1, 2) = 6.
12. № 2 Пьотр Палюх (Польща) (3, 1, 1, 0, 0) = 5.
13. № 3 Роберт Куздзял (Польща) (1, 1, 1, 1, 0) = 4.
14. № 5 Марек Хучко (Польща) (1, 0, 2, Сх, 0) = 3.
15. № 8 Жолт Бесерменеї (Угорщина) (П/4, 0, 0, 1, 1) = 2.
16. № 11 Адам Лабедцькі (Польща) (0, А, П, –, –) = 0.

Запасні:
№ 17 Яцек Ремпала (Польща) (0, 2) = 2.
№ 18 Дін Баркер (Англія) (2) = 2.

Заїзди:
1. Палюх, Карлссон, Куздзял, Скрін (П/1). 63.5 сек.
2. Ольсен, Гайдим, Хучко, Бесерменеї (П/4). 63.3 сек.
3. Брайан Андерсен, Інгмен, Лайонз, Лабедцькі. 62.4 сек.
4. Паркер, Мортен Андерсен, Шотт, Клінгберг. 62.5 сек.
5. Скрін, Лайонз, Клінгберг, Хучко. 62.3 сек. – НЧД.
6. Мортен Андерсен, Брайан Андерсен, Палюх, Гайдим. 62.7 сек.
7. Паркер, Лабедцькі, Ольсен, Куздзял. 62.7 сек.
Результат 7-го заїзду: Паркер, Ольсен, Куздзял, Лабедцькі (А).
8. Карлссон, Шотт, Інгмен, Бесерменеї. 62.9 сек.
9. R/R. Скрін, Шотт, Гайдим, Ремпала [замість Лабедцькі (П)]. 62.4 сек.
10. Паркер, Хучко, Палюх, Інгмен (П/1). 64.0 сек.
11. Мортен Андерсен, Лайонз, Куздзял, Бесерменеї. 63.3 сек.
12. R/R. Брайан Андерсен, Ольсен, Клінгберг, Карлссон (П/В). 63.3 сек.
13. R/R. Мортен Андерсен, Скрін, Інгмен, Ольсен. 62.4 сек.
14. Клінгберг, Баркер (замість Лабедцькі), Бесерменеї, Палюх. 63.3 сек.
15. Брайан Андерсен, Шотт, Куздзял, Хучко (Сх). 63.3 сек.
16. R/R. Лайонз, Гайдим, Паркер, Карлссон. 63.7 сек.
17. Брайан Андерсен, Скрін, Бесерменеї, Паркер (Сх). 62.9 сек.
18. Лайонз, Ольсен, Шотт, Палюх. 63.8 сек.
19. Клінгберг, Інгмен, Гайдим, Куздзял. 64.4 сек.
20. Мортен Андерсен, Ремпала (замість Лабедцькі), Йоахім Карлссон, Хучко. 63.7 сек.

Додатковий заїзд за 1-2-е місця:
21. Брайан Андерсен, Мортен Андерсен.

Коментарі до заїздів:
7 заїзд.
Старт виграє Паркер, за ним – Лабедцькі по внутрішній бровці, далі в перший віраж 1-го кола входить Ольсен і за ним – Куздзял. Вихід з першого віражу Паркер здійснює вже на середині доріжки, Лабедцькі невідступно сидить в нього на колесі, а по коротшому шляху пробують зрізати траєкторію Ольсен і Куздзял. Ольсена трішки кидає на виході з першого віражу, і на пряму гонщики виходять у такій послідовності: Паркер, Лабедцькі, Куздзял, Ольсен. Для сина Ове Ольсена після виграного першого заїзду – це не дуже успішне продовження. Вхід у другий віраж першого кола данець розпочинає з атаки на Куздзяла і, здається, що він проходить його. Проте поляк відривається в середині віражу вперед, і перше коло завершує 3-м. У першому віражі 2-го кола Ольсен знову пробує атакувати Куздзяла, але поляк сам падає (жодного контакту не було).
А Ольсен вже атакує іншого польського гонщика – Лабедцькі. Паркер впевнено йшов першим. Заїзд не зупиняли. Заключне коло Ольсен безнадійно намагається у першому віражі пройти по широкій траєкторії, але йому нічого не вдається, і Якоб фінішує 3-м – після Паркера та Лабедцькі. А Куздзял доїхав лише три кола (після падіння встав).
Після гонки відбулася перевірка ваги мотоциклів і виявилося, що мотоцикл Адама Лабедцькі важить менше 77 кг, тому суддя анулював результат Адама Лабедцькі, а Якоб Ольсен отримав 2 пункти, Роберт Куздзял – 1.

9-й заїзд.
Перед початком 9-го заїзду у мотоцикла Віктора Гайдима щось сталося, і Віктор Кузнєцов на доріжці (поруч з виїздом із закритого парку) почав допомагати ліквідовувати неполадку. Прибіг маршал ще з одним помічником, показуючи, що немає часу на це. Між тим у закритому парку Шон Паркер, стоячи на вазі, спостерігав за стартом гонщиків.
Віктор Гайдим програв старт, але у першому віражі 1-го кола падають відразу два гонщики – Шотт несильно підсік Скріна, а той – Лабедцькі. Шотта в результаті трішки розвернуло, але він втримався на доріжці. Заїзд зупинений. Скрін піднявся, йде доріжкою, розминаючи праву руку. Бригада стюардів ремонтує пошкоджений борт на віражі. Адама Лабедцькі вивозять на ношах.
У перезаїзді замість Лабедцькі виїжджає перший запасний Яцек Ремпала.
У повторному старті Віктор Гайдим йде третім всі чотири кола, так і фінішує.

12-й заїзд.
У першому віражі задирає мотоцикл шведського гонщика Йоахіма Карлссона, він падає разом з данцем Брайаном Андерсеном. До повторного старту швед не допускається. У перезаїзді Андерсен зі старту перший, весь заїзд Якоб Ольсен намагається його атакувати, проте безуспішно. Клінгберг фінішував 3-м. Після завершення заїзду Оле Ольсен у закритому парку щось пробував сину довести на виду багаточисельної „Team Olsen”, але той лише рукою махнув.

13-й заїзд.
У першому віражі падає швед Джіммі Інгмен. Всі четверо допущені до перезаїзду. У перезаїзді Джо Скрін постійно атакував лідера Мортена Андерсена, на заключній перед фінішем прямій він навіть зрівнявся з данцем, але Мортен свого не втратив. Молодший Ольсен зазнав фіаско у цьому заїзді, фінішувавши 4-м.

15-й заїзд.
Перед початком заїзду на треку звучить композиція „Something Got Me Started” зі свіжого альбому 1991 року „Stars” у виконанні „Simply Red”. А в цей час Паркер знову спостерігає за виїздом гонщиків на старт, стоячи на вазі у закритому парку. Дуже уважно звіряє у своїй таблиці результати гонщиків Ерік Гундерсен, він постійно знаходиться у закритому парку. Брайан Андерсен лідирував весь заїзд і записав до свого активу ще одну перемогу. Другим впевнено йшов польський гонщик Марек Хучко, але на 3-му колі він зійшов.

16-й заїзд.
Найцікавіший заїзд фіналу, незважаючи на вже звичне для цієї гонки падіння у першому віражі 1-го кола. На жаль, його учасником став і наш гонщик. Після гонки Віктор Гайдим скаже, що в нього була ушкоджена нога, і весь бот був наповнений кров’ю, проте мужній рівнянин достойно стартував у перезаїзді 16-го заїзду. Про це більш детально.

Коли гонщики виїжджали із закритого парку на старт, камера вихопила на трибунах чемпіона світу 1976 року Пітера Коллінза, який нещодавно був у Рівному на Світовому півфіналі особистого чемпіонату світу як менеджер британських гонщиків та жваво обговорював перипетії гонки. По першій і четвертій доріжках стартують австралійці – відповідно Джейсон Лайонз и Шейн Паркер, у Віктора Гайдима друга доріжка, у шведського гонщика Йоахіма Карлссона – третя.

Зі старту першим виривається Паркер, Гайдым другий, Лайонз – третій, Карлссон – четвертий, так гонщики розпочинають входити у перший віраж. Але Лайонз, рухаючись по внутрішній доріжці, відразу атакує Гайдима, Віктор по інерції підбиває Карлссона, і швед летить в борт. Гайдым падає трохи подалі, сам піднімається, і, накульгуючи, прямує до закритого парку. Стюарди піднімають мотоцикли Карлссона і Гайдима і ведуть їх в руках, до мотоцикла нашого гонщика вже підбігає Віктор Кузнєцов. Він забирає мотоцикл і біжить з ним до виїзду із закритого парку, де і залишає мотоцикл. З іншого боку воріт закритого парку розташовується мотоцикл Лайонза. Поруч з місцем падіння Паркера на доріжці зібралася велика група суддів, репортерів, одного оператора з великою камерою хтось з представників організатора гонки не пускає до гонщика, вказуючи йому, що він не має права вести зйомку. Паркер стоїть біля борту і щось розповідає лікарям. Суддя допускає всіх гонщиків до перезаїзду.

У повторному старті кращим був Віктор Гайдим, він першим входить у перший віраж, відчуваючи подих Лайонза. Тут вони поборолися, і Лайонз якимось неймовірним чином виштовхав Гайдима на зовнішню доріжку, нашого гонщика трішки підкинуло, він втратив швидкість, але зумів уникну контакту з бортом, і вийшов на пряму першого кола третім. При вході у другий віраж першого кола Лайонз йшов першим, Паркер – другим, Гайдим – третім.
Але Гайдим починає атакувати Паркера, і в середині віражу йому на мить вдається випередити гонщика під стартовим № 15. Перше коло Віктор завершує 2-м, відпустивши вперед Лайонза, та відчуваючи ліворуч мотоцикл Паркера.

У першому віражі 2-го кола Лайонзу вдається випередити Гайдима. Друге коло гонщики проходять у такому ж порядку: Лайонз, Паркер, Гайдим, Карлссон.
У другому віражі третього кола Віктор Гайдим знову здійснює спробу атакувати Паркера. І у першому віражі 4-го кола йому по зовнішній доріжці вдається мінімально обійти Паркера, а на заключній прямій Гайдим закріплює свою перевагу, випереджаючи австралійця вже більше ніж на корпус мотоцикла. Коментатор захлинається від захоплення та напруження боротьби на доріжці. Трибуни вибухнули потужною какофонією можливих духових та звукових інструментів уболівальників. І всі ці вітання адресувалися нашому гонщику Віктору Гайдиму, який продемонстрував на доріжці високу майстерність та жадобу до перемоги!

Шейн Паркер до цього у фінальній гонці виграв всі свої три заїзди, а у 16-му заїзді здобув лише 1 очко, Джейсон Лайонз, навпаки, виграв тут свій перший заїзд. Як же сплутав Віктор Гайдим всі карти Паркеру. Але варто згадати півфінал юніорського чемпіонату світу у Черкеську, де виступали обидва австралійських гонщики і Віктор Гайдим. Тоді Віктор програв в основній серії заїздів і Паркеру (у 9-му заїзді), і Лайонзу (у 19-му заїзді), фінішувавши в обох заїздах другим. Сильнішим на мотодромі „Домбай” Лайонз був і в додатковому 22-му заїзді, де визначилися володарі 2-го і 3-го місць у гонці. Що ж, Джейсон Лайонз так і залишився в тому сезоні для Віктора Гайдима недосяжним, а ось з Паркером наш гонщик поквитався.

Після чотирьох серій заїздів з 11 очками у кожного лідирували Брайан і Мортен Андерсени, а Шейн Паркер з 10 пунктами йшов третім, Джо Скрін посідав 4-у позицію, Джейсон Лайонз був п’ятим (у обох було по 8 пунктів), Віктор Гайдим ще з трьома гонщиками, у яких було по 5 очок, ділив 8-11 місця.

17-й заїзд.
Перед виїздом на доріжку Пітер Коллінз підказує Джо Скріну, як краще вести боротьбу у заключному для нього заїзді. Після старту відразу сходить Паркер – для нього боротьба за чемпіонство вже завершилася. А як все райдужно виглядало після трьох серій заїздів, коли Паркер був незаперечним лідером!

№ з/п

Гонщик

Дата гонки/очки/бонуси

Кількість гонок

Очки/

бонуси

30.08.1971

30.09.1991

1.

Віктор Трофимов

3

1

3

2.

Григорій Хлиновський

11 + 1*

1

11 + 1*

3.

Віктор Гайдим

6

1

6

Всього:

3

14 + 1*

6

2

20 + 1*


Продовження очікується…