Знайомство з Яном ЯНУ відбулося ще в день офіційного тренування 18 травня 2018 року:
І я був дуже радий цьому, адже домовилися з легендарною особистістю про співпрацю...
Перед гонкою Ян Яну отримав презент та почав готуватися до змагань.
19 травня 2018 року у Рівному відбулася гонка півфіналу №1 особистого чемпіонату Європи серед юніорів. Незважаючи на те, що всі афіші у транспорті, сіті-лайти та біг-борди сповіщали про ці змагання, уболівальників дещо налякала можлива дощова погода, незвична тризначна вартість перегляду гонки, а дехто, мабуть, віддав перевагу відвідинам Рівненського обласного краєзнавчого музею, де відбувалися традиційні "Музейні гостини". Відсутність інформації на афішах про те, що це півфінал особистий, та ще й серед юніорів, без зазначення року його проведення, повинна була б стати принадою для багатьох рівнян та гостей нашого міста.
Але гонка відбулася. Перший заїзд стартував прогнозовано із запізненням, хоча згідно із Регламентом він повинен був розпочатися о 16:15 год. Що ж, 24-хвилинне запізнення старту півфіналу рівненський уболівальник проковтнув як належне.
Сподівання на успішний виступ українських юніорів не виправдалися, і оптимістичні прогнози фанатів спідвею у мережі Фейсбук напередодні гонки про те, що нашим хлопцям реально потрапити до першої п'ятірки, стали лише Fata Morgana.
І шестиденний навчально-тренувальний збір, який провели з 13 по 18 травня 2018 року члени національної збірної команди України з мотоциклетного спорту у кількості 9 осіб (5 тренерів та 4 спортсмени), відповідно до наказу Міністерства молоді та спорту України від 10 травня 2018 року № 2097, шліфуючи свою майстерність на гаревій доріжці рівненського мототреку, нічим не допоміг.
Наші юніори трохи перенервували, хоча сподобався Віталій Коваль, який непрогнозовано переміг у 6-му заїзді, вигравши у чеського юніора Яна Квеха.
Взагалі чеська делегація багато в чому здивувала. Це і сам, власне, Ян Квех, котрий холоднокровно стартував, та вигравав заїзди. А для юного гонщика це взагалі були перші змагання за кордоном, і тим більше приємно, що він досяг такого успіху. Юний пражанин виграв три заїзд в основній серії гонки, а потім був кращим у додатковому заїзді за 2-3 місця, де цілком справедливо і логічно виграв заїзд у польського гонщика Віктора Лампарта. Встановивши при цьому ще й кращий час дня - 67.33 сек.
Приємно було познайомитися з іншим Яном з чеської делегації - Яном ЯНУ. Це легендарна людина, яка у своєму 71-річному віці не перестає цікавитися спідвеєм. Він вже понад 60 років відвідує різноманітні гонки по цілому світу, розпочавши це у 10-річному віці у рідному місті Ліберець. Ян Яну - відомий фотограф та статистик спідвею, активний дописувач усіх популярних спідвейних видань світу - і англійського Speedway Star, і німецього Bahnsport Aktuell, і багатьох інших.
Парадоксально, але Ян Яну - вперше в Україні, і вперше на території колишнього Радянського Союзу. Він мені розповідав, як вони їхали у 1990 році у Львів на фінал особистого чемпіонату світу серед юніорів, проте щось тоді на кордоні сталося, і він не зміг відвідати ту гонку.
Зате Ян Яну був приємно збуджений і радий за свого земляка - Яна Квеха, котрий так успішно виступив у Рівному, посівши 2-е місце. Після нагородження я впіймав їх обох:
Ян Яну повідомив, що його рекорд відвідування гонок за один сезон становить 123 змагання. Проте він буде радий, якщо йому доведеться стати свідком трумфу молодого Яна у майбутньому, і немає значення, на якому треку!
На останок, результати гонки:
1. № 15 Ігор
Копєц-Собчіньські (Польща) (3, 3, 3, 3, 2) = 14.
2. № 10 Ян Квех
(Чехія) (3, 2, 3, 3, 1) = 12 + 3.
3. № 7 Віктор Лампарт
(Польща) (3, 2, 2, 2, 3) = 12 + 2.
4. № 1 Патрік Войдило
(Польща) (2, 3, 3, П/3/В, 3) = 11.
5. № 12 Олег Михайлов
(Латвія) (2, 2, 1, 3, 3) = 11.
6. № 4 Нік Скорья
(Словенія) (3, 3, 1, 2, П/2/В) = 9.
7. № 3 Артьом Трофімов
(Латвія) (1, 1, 3, 1, 2) = 8.
8. № 5 Марко Левішин
(Україна) (Ф, 2, П/В, 2, 3) = 7.
9. № 8 Даніїл Колодінський
(Латвія) (1, 1, 2, 3, 0) = 7.
10. № 14 Віталій Коваль
(Україна) (0, 3, П/В, 1, 2) = 6.
11. № 16 Сандро
Вассерманн (Німеччина) (2, 0, 2, 0, 2) = 6.
12. № 6 Ріхард Гейєр
(Німеччина) (2, П/В, П, 1, 1) = 4.
13. № 13 Дмитро
Мостовик (Україна) (1, П/3, 0, 2, П/3) = 3.
14. № 2 Марк Барані
(Угорщина) (0, 1, 2, П/3/В, 0) = 3.
15. № 9 Андрій Розалюк
(Україна) (0, 1, 1, 0, 1) = 3.
16. № 11 Норберт
Краков’як (Польща) (1, Сх, В/2хв., Н/С, Н/С) = 1.
Позаїздно:
1. R/R. Скорья, Войдило, Трофімов, Барані. 68.41 сек.
2. R/R. Лампарт, Гейєр, Колодінський, Левішин (Ф). 69.93 сек.
3. Квех, Михайлов,
Краков’як, Розалюк. 69.45 сек.
4. Копєц-Собчіньські,
Вассерманн, Мостовик, Коваль. 69.01 сек.
5. Войдило, Левішин,
Розалюк, Мостовик (П/3). 69.81 сек.
6. Коваль, Квех,
Барані, Гейєр (П/В).
7. R/R.
Копєц-Собчіньські, Лампарт, Трофімов, Краков’як (Сх). 69.55 сек.
Результати заїзду було анульовано.
Заїзд завершився спочатку так:
Трофімов,
Копєц-Собчіньські, Краков’як, Лампарт.
Проте головний суддя змагань чеський суддя Павел Вана
анулював його результат, мотивуючи це тим, що суддя на старті не показав жовтий
прапор всім учасникам заїзду (Віктору Лампарту, який їхав на той час останнім).
В перезаїзді результат був зовсім іншим. Після його завершення до головного
судді змагань підійшов Артьом Трофімов із вимогою, що він подаватиме протест,
проте Павел Вана відхилив це.
8. Скорья, Михайлов,
Колодінський, Вассерманн. 67.49 сек.
9. Войдило,
Вассерманн, Гейєр (П), Краков’як (В/2хв.). 68.60 сек.
10. R/R. Копєц-Собчіньські, Барані, Михайлов, Левішин (П/В).
69.35 сек.
11. R/R. Трофімов, Колодінський, Розалюк, Коваль (П/В). 70.00
сек.
12. Квех, Лампарт,
Скорья, Мостовик. 70.08 сек.
13. R/R. Михайлов, Лампарт, Коваль, Войдило (П/3/В). 68.27 сек.
14. R/R. Колодінський, Мостовик, Барані (П/3/В), Краков’як
(Н/С). 72.41 сек.
15. Квех, Левішин,
Трофімов, Вассерманн. 78.00 сек.
16. Копєц-Собчіньські,
Скорья, Гейєр, Розалюк. 69.71 сек.
17. Войдило,
Копєц-Собчіньські, Квех, Колодінський. 69.84 сек.
18. Лампарт,
Вассерманн, Розалюк, Барані. 68.79 сек.
19. Михайлов, Трофімов,
Гейєр, Мостовик (П/3). 67.65 сек.
20. R/R. Левішин, Коваль, Скорья (П/2/В), Краков’як (Н/С). 70.05
сек.
Додатковий заїзд за
2-3 місця:
21. Квех (червоний нашоломник), Лампарт
(білий нашоломник). 67.33 сек.
– НЧД.
Довжина доріжки – 360 метрів.
Ширина на прямих – 12 метрів.
Ширина на віражах – 18 метрів.
Рекорд треку – 65.88 сек., Андрій Карпов (Україна),
5-й заїзд, фінал ЧЄ серед пар, 22.09.2012 р.
Головний суддя: Павел Вана (Чехія).
Спортивний коментатор: В’ячеслав
Крижанівський (Україна, Рівне).
Делегат ФМСУ: Сергій Лятосінський (Україна,
Львів).
Технічний комісар: Сергій Семенов
(Україна).
Технічна комісія: Віталій Марчук
(Україна, Рівне).
Маршал на старті: Петро Повшук
(Україна, Рівне).
Судді на старті: Юрій Бєлощук (Україна,
Рівне), Петро Семенович (Україна, Рівне).
Екологічний комісар: Олександра
Лятосінська (Україна, Львів).
Хронометрист: Борис Фідрус (Україна,
Рівне).
Немає коментарів:
Дописати коментар