17 липня 1984 року.
У Чехословаччині (місто Копрживніце) відбулася особиста гонка ІV раунду „Кубку Дружби” соціалістичних країн. Ігор Звєрєв посів 2-е місце (11 очок), Ігор Марко – 8-е (9 очок).
17 липня 1985 року.
Особиста гонка з участю гонщиків Даугавпілса та Ровно, що відбулася наступного дня після командної, принесла перемогу Ігорю Звєрєву: черговий 15-пунктовий комплект. Володимир Трофимов з 11 пунктами був 3-м, Віктор Сурхаєв з аналогічною кількістю очок – 4-м (мав менше трійок у своєму активі), Олександр Кришталь посів 5-е місце (10 очок), Сергій Тершак – 7-е (8 очок), В’ячеслав Чмут став 10-м (7 очок), Олег Немчук – 11-м (6 очок) та Валерій Соколовський з 4 пунктами посів 13-е місце.
17 липня 1988 року.
Командний чемпіонат країни, вища ліга. Команда „Сигнал” (Ровно) здобула важку домашню перемогу над гонщиками команди „Жигулі” (Тольятті) – 57:48. Найрезультативнішим у рівнян став Рінат Марданшин, котрий завоював 17 очок (єдиний сезон, коли Марданшин виступав за „Сигнал”).
Повністю результати гонки:
„Сигнал” (Ровно) – „Жигулі” (Тольятті) 57:48.
„Сигнал” (Ровно) – 57:
№ 1 Рінат Марданшин (3, 3, 3, 2, 3, 3) = 17.
№ 2 – без гонщика.
№ 3 Ігор Звєрєв (1*, 2*, 3, 1, –, –) = 7 + 2*.
№ 4 Володимир Трофимов (2, 3, 2*, 3, 2, 3) = 15 + 1*.
№ 5 Ігор Марко (3, 3, Сх, 3, 3, 3) = 15.
№ 6 – без гонщика.
№ 7 Віктор Сурхаєв (–, –, –, –, 1*, 2*) = 3 + 2*.
№ 8 – без гонщика.
„Жигулі” (Тольятті) – 48:
№ 9 Володимир Фокін (1, 1, 2, 1, 0, 1) = 6.
№ 10 В’ячеслав Шаріпов (2, Сх, 3, 3, 3, 2) = 13.
№ 11 Олександр Міклашевський (3, 2, 2, 2, 2, 2) = 13.
№ 12 Володимир Большаков (0, 1, 1, 0, 1, 1) = 4.
№ 13 Олександр Шумілов (2, 2, 1, Сх, 2, 1) = 8.
№ 14 Микола Арістов (П, 1, 0, 2, 1, 0) = 4.
№ 15 – без гонщика.
№ 16 – без гонщика.
Заїзди:
1. Марданшин, Шаріпов, Фокін. 3:3 (3:3).
2. Міклашевський, Трофимов, Звєрєв*, Большаков. 3:3 (6:6).
3. Марко, Шумілов, Арістов (П). 3:2 (9:8).
4. Трофимов, Звєрєв*, Фокін, Шаріпов (Сх). 5:1 (14:9).
5. Марко, Міклашевський, Большаков. 3:3 (17:12).
6. Марданшин, Шумілов, Арістов. 3:3 (20:15).
7. Шаріпов, Фокін, Марко (Сх). 0:5 (20:20).
8. Марданшин, Міклашевський, Большаков. 3:3 (23:23).
9. Звєрєв, Трофимов*, Шумілов, Арістов. 5:1 (28:24).
10. Шаріпов, Марданшин, Фокін. 2:4 (30:28).
11. Трофимов, Міклашевський, Звєрєв, Большаков. 4:2 (34:30).
12. Марко, Арістов, Шумілов (Сх). 3:2 (37:32).
13. Шаріпов, Трофимов, Сурхаєв* (замість Звєрєва), Фокін. 3:3 (40:35).
14. Марко, Міклашевський, Большаков. 3:3 (43:38).
15. Марданшин, Шумілов, Арістов. 3:3 (46:41).
16. Марко, Шаріпов, Фокін. 3:3 (49:44).
17. Марданшин, Міклашевський, Большаков. 3:3 (52:47).
18. Трофимов, Сурхаєв* (замість Звєрєва), Шумілов, Арістов. 5:1 (57:48).
17 липня 1990 року.
1. На рівненському мототреку пройшов 3-й півфінал особистого чемпіонату країни, який після додаткового заїзду виграв Володимир Трофимов. Він разом з Рене Аасом (Ленінград) набрав по 19 очок кожен. Нагадаю, що у чемпіонаті країни 1990 року вівся експеримент і нарахування очок відбувалося за схемою 4-3-2-1. Інші рівняни виступили таким чином: Борис Ігнатов після додаткового заїзду за 5-е місце став 7-м (15 очок), Валерій Соколовський посів 11-е місце (10 очок), і Олександр Мурашко – 15-е (7 очок).
2. У білоруському Пінську відбувся 2-й півфінал особистого чемпіонату країни. Олег Немчук та Ігор Звєрєв, які того року виступали за львівську команду, посіли відповідно 5-е (16 очок) та 10-е місця (11 очок). Рівняни Віктор Гайдим та Ігор Онищук були – 6-м (14 очок) та 17-м (1 очко).
17 липня 1991 року.
У Черкеську, на мотодромі „Домбай”, команда „СКА-Конвейєр” (Львів) у гонці командного чемпіонату країни у вищій лізі здолала опір місцевого „Цементника” – 35:55. Ігор Звєрєв та Віктор Гайдим, котрі того року виступали за львів’ян, внесли до скарбнички команди 24 пункти: Ігор Звєрєв здобув малий комплект – (14 + 1*) очок, Віктор Гайдим завоював 10 пунктів та 1 бонус.
17 липня 1994 року.
Володимир Трофимов виграв міжнародний турнір на трав’яному треку в Німеччині (містечко Хайгер-Аллендорф) (18 очок).
17 липня 1995 року.
У гонці командного чемпіонату Росії між командами „Восток” (Владивосток) та „Салават” (Салават) далекосхідники здобули перемогу 52:36. У складі господарів, хоча вони проводили свої домашні гонки у Тольятті, виступав рівнянин Ігор Марко, котрий у цій гонці здобув комплект (15 пунктів).
17 липня 2000 року.
У міжнародному турнірі на трав’яному треку в Голландії (містечко Опенде) Володимир Трофимов був 11-м.
17 липня 2004 року.
У Рівному відбувся півфінал особистого чемпіонату Європи серед юніорів (U-19). Перемогу здобув чеський юніор Зденек Сімота, він виграв додатковий заїзд у польського гонщика Мірослава Яблоньські (в обох було по 14 очок). Кястас Пуоджукс з Латвії став 3-м (13 очок). Рівнянин Володимир Омельян здобув 7 пунктів і був 9-м. Єдиний запасний гонщик, Ярослав Полюхович, тричі виїжджав на заміну, здобувши у сумі 1 очко.
На фото (з особистого архіву Руслана Маліновського): переможець півфіналу Зденек Сімота та Любош Томічек, котрий посів 5-е місце (11 очок) (обоє – Чехія).
17 липня 2005 року.
У Рівному відбулася гонка Кубку європейських чемпіонів серед клубів.
1. „Спідвей-Центр” (Даугавпілс, Латвія) = 37:
№ 9 Кястас Пуоджукс (2, 2, 2, 2, 2) = 10.
№ 10 Андрій Корольов (1, –, 2, Сх, 3) = 6.
№ 11 Семен Власов (1, 3, 3, 3, 3) = 13.
№ 12 Денис Гізатуллін (2, 3, Сх, 2, 0) = 7.
№ 19 Денис Сайфутдінов (1) = 1.
2. „Україна” (Рівне, Україна) = 36:
№ 13 Ігор Марко (0, 2, 3, 3, 1) = 9.
№ 14 Ласло Шатмарі (1, 2, 1, 1, 1) = 6.
№ 15 Володимир Колодій-старший (0, 3, –, 2) = 5.
№ 16 Богуміл Брхел (3, 3, 1, 3, 2) = 12.
№ 20 Андрій Карпов (2, 2) = 4.
3. SC „Simon & Wolf” (Дебрецен, Угорщина) = 26:
№ 5 Матей Ферьян (3, 2, Сх, Сх, 3) = 8.
№ 6 Шандор Тіхані (3, 1, 3, 3, 1) = 11.
№ 7 Норберт Магоші (0, 0, 3, 0, 2) = 5.
№ 8 Томаш Ремпала (1, 1, П/В, Н/С, Н/С) = 2.
№ 18 – без гонщика.
4. MC „Mecklenburgring” (Паркхім, Німеччина) = 21:
№ 1 Йоахім Кугельман (2, 0, 1, 1, 0) = 4.
№ 2 Крістіан Хефенброк (3, 1, 2, 2, 0) = 8.
№ 3 Александр Лічке (–, –, –, 1) = 1.
№ 4 Маттіас Шульц (0, 0, 1, 1, 3) = 5.
№ 17 Даніель Рат (2, 0, Сх, 1) = 3.
Заїзди:
1. Ферьян, Гізатуллін, Шатмарі, Шульц.
2. R/R. Тіхані, Рат (замість Лічке), Власов, Марко.
3. Хефенброк, Пуоджукс, Ремпала, Колодій-старший.
4. Брхел, Кугельман, Корольов, Магоші.
5. Брхел, Пуоджукс, Тіхані, Шульц.
6. Колодій-старший, Ферьян, Сайфутдінов (замість Корольова), Рат (замість Лічке).
7. Гізатуллін, Марко, Хефенброк, Магоші.
8. Власов, Шатмарі, Ремпала, Кугельман.
9. R/R. Марко, Корольов, Шульц, Ремпала (П/В).
10. Магоші, Пуоджукс, Шатмарі, Рат (Сх) (замість Лічке).
11. Власов, Хефенброк, Брхел, Ферьян (Сх).
12. Тіхані, Карпов (замість Колодія-старшого), Кугельман, Гізатуллін (Сх).
13. Брхел, Гізатуллін, Лічке, Ремпала (Н/С).
14. Власов, Колодій-старший, Шульц, Магоші.
15. Тіхані, Хефенброк, Шатмарі, Корольов (Сх).
16. Марко, Пуоджукс, Кугельман, Ферьян (Сх).
17. Корольов, Карпов, Рат, Ремпала (Н/С).
18. Шульц, Магоші, Шатмарі, Гізатуллін.
19. Ферьян, Пуоджукс, Марко, Кугельман.
20. Власов, Брхел, Тіхані, Хефенброк.
17 липня 2010 року.
Півфінал чемпіонату Європи серед пар відбувся у Рівному. Перемогу святкувала збірна Латвії (Леонід Паура та В’ячеслав Гіруцький), 2-е місце посіла збірна України (Андрій Карпов, Олександр Бородай та Ярослав Полюхович), 3-є – збірна Росії (Ренат Гафуров та Семен Власов). За 1-2-е місця відбувся додатковий заїзд, у якому В’ячеслав Гіруцький виграв у Андрія Карпова.
17 липня 2012 року.
У Вознесенську відбулася міжнародна гонка – клубний спаррінг.
„MIR” (Вознесенськ, Україна) – „Speedway riders team Tarnów” (Тарнув, Польща) 43:47.
У складі польської команди виступали рівнянин Олег Кот (здобув 3 очки) та Володимир Тейгел (2 очки та 1 бонус). Кольори української команди захищали Ярослав Полюхович (8 пунктів), Максим Росощук (6 пунктів та 1 бонус), Володимир Омельян (9 пунктів), Сергій Юзепчук (3 пункти та 1 бонус), Андрій Кобрін (12 пунктів) та Кирило Цуканов (3 пункти в 1 заїзді).
Немає коментарів:
Дописати коментар