Badge "50 years of speedway in Rovno"

12 липня 2021 р.

12 липня. Цей день в історії рівненського спідвею.

12 липня 1959 року.
Цього дня на нашому мототреку відбувся другий день змагань найсильніших гонщиків СРСР перед першою у Рівному міжнародною гонкою зі спортсменами Чехословаччини. Напередодні на доріжці серед відомих спортсменів виступали рівняни Іван Хорват та Володимир Ульянін, котрі набрали відповідно 6 та 5 очок (по системі нарахування очок 4-3-2-1) або за звичною схемою по 2 очки кожен.
А 12 липня господарів представляли Борис Савойський та Панас Ковальчук. Борис Савойський посів з 6 очками (2 пункти) 15-е місце, а Панас Ковальчук був 12-м – 9 очок (4).

12 липня 1963 року.
У перший день ІІІ раунду особисто-командного чемпіонату СРСР, що відбувся у Салаваті, перемогу з комплектом (15 очок) здобув гонщик рівненської „Радуги” Віктор Трофимов. Наша команда, у складі якої виступали Віктор Трофимов (№ 1), Володимир Ульянін (№ 9), Борис Савойський (№ 13) та Борис Горка (№ 20, замінив травмованого Ростислава Шила, № 5), здобула цього дня 32 очки, посівши 2-е місце після московської „Сирени”.

12 липня 1966 року.
У Лондоні, на стадіоні „Вест Хем”, відбулася 5 гонка першого тест-матчу Англія – СРСР. Господарі перемогли з рахунком 71:37. Віктор Трофимов набрав 6 пунктів та 1 бонус.



12 липня 1969 року.
У Рівному відбувся перший день півфіналу особистого чемпіонату СРСР серед юніорів.

12 липня 1975 року.
У Чехословаччині (містечко Слани) у континентальному фіналі командного чемпіонату світу успішно виступила збірна СРСР, у складі якої були брати Гордєєви з чемпіонського складу балаковської „Турбіни” та два гонщики клубу І ліги – рівненської „Радуги”: Віктор Трфоимов та Григорій Хлиновський. Наша команда в Чехословаччині посіла 1-е місце з 32 очками, випередивши на 4 пункти збірну Польщі та на 6 пунктів – збірну Чехословаччини. Результат цієї гонки повністю:


Континентальний фінал командного чемпіонату світу.
Слани. 12 липня 1975 року.

1. СРСР – 32:
№ 5 Володимир Гордєєв (3, 1, 3, 3) = 10.
№ 6 Валерій Гордєєв (2, 2, 2, 3) = 9.
№ 7 Григорій Хлиновський (П, В, 3, 3) = 6.
№ 8 Віктор Трофимов (3, 2, 1, 1) = 7.
№ 18 Михайло Старостін – Н/С.

2. Польща – 28:
№ 13 Марек Чесляк (1, 3, 2, 0) = 6.
№ 14 Зенон Плєх (1, 3, 2, 1) = 7.
№ 15 Генрік Глюкліх (2, 3, 3, 3) = 11.
№ 16 Єжи Рембас (3, 0, 1, П) = 4.
№ 20 Едвард Янцаж – Н/С.

3. Чехословаччина – 26:
№ 1 Іржи Штанцл (1, 2, 3, 2) = 8.
№ 2 Ян Хадек (0, 1, –, 2) = 3.
№ 3 Вацлав Вернер (2, 2, 0, 2) = 6.
№ 4 Ян Клокочка (3, 3, 1, 2) = 9.
№ 17 Петр Кучера (–, –, 0, –) = 0.

4. ФРН – 10:
№ 9 Егон Мюллер (2, 1, 1, 1) = 5.
№ 10 Крістоф Бетцль (0, 0, 2, 0) = 2.
№ 11 Фрітц Бауер (П, 1, 0, –) = 1.
№ 12 Ганс Вассерманн (1, 0, 0, 1) = 2.
№ 19 Георг Гільгенрайнер (–, –, –, 0) = 0.

Заїзди:
1. Рембас, Валерій Гордєєв, Штанцл, Бауер (П). 2:3:1:0.
2. Володимир Гордєєв, Мюллер, Плєх, Хадек. 5:4:1:2.
3. Трофимов, Вернер, Чесляк, Бетцль. 8:5:3:2.
4. Клокочка, Глюкліх, Вассерманн, Хлиновський (П). 8:7:6:3.
5. Глюкліх, Штанцл, Володимир Гордєєв, Бетцль. 9:10:8:3.
6. Чесляк, Валерій Гордєєв, Хадек, Вассерманн. 11:13:9:3.
7. Плєх, Вернер, Бауер, Хлиновський (В). 11:16:11:4.
8. Клокочка, Трофимов, Мюллер, Рембас. 13:16:14:5.
9. Штанцл, Плєх, Трофимов, Вассерманн. 14:18:17:5.
10. Хлиновський, Бетцль, Рембас, Кучера (замість Хадека). 17:19:17:7.
11. Глюкліх, Валерій Гордєєв, Мюллер, Вернер. 19:22:17:8.
12. Володимир Гордєєв, Чесляк, Клокочка. Бауер. 22:24:18:8.
13. Глюкліх, Хадек, Трофимов, Гільгенрайнер (замість Бауера). 23:27:20:8.
14. Хлиновський, Штанцл, Мюллер, Чесляк. 26:27:22:9.
15. Володимир Гордєєв, Вернер, Вассерманн, Рембас (П). 29:27:24:10.
16. Валерій Гордєєв, Клокочка, Плєх, Бетцль. 32:28:26:10.

12 липня 1984 року.
У Гюстрові (колишня НДР) Володимир Трофимов став призером 2-го раунду „Кубку Балтійського моря” (12 очок). Того року він виграв цей Кубок.

12 липня 1985 року.
У Ньойбранденбурзі (колишня НДР) відбувся 3-й раунд „Кубку Балтійського моря”, де Володимир Трофимов посів з 10 очками 4-е місце.

12 липня 1997 року.
Особистий чемпіонат світу на довгому треку почали проводити за системою Гран-Прі, і хоча у 1997 році він носив іншу назву, ніж зараз, проте чемпіон світу у цій дисципліні трекових перегонів визначався саме у цьому турнірі. І 12 липня 1997 року у чемпіонаті світу на довгому треку відбувся дебют рівнянина – Володимир Трофимов стартував у першому фіналі (Трофі) у голландському містечку Едуард. Доробок нашого спортсмена був скромним, 2 пункти в основній серії та 3-е місце у фіналі С (всього за старт у фіналі до заліку спортсмена за 15-е місце нараховувалося 4 очки).

Немає коментарів: