Badge "50 years of speedway in Rovno"

6 березня 2020 р.

До 60-річчя рівненського спідвею. Рівненські гонщики в особистих чемпіонатах світу. Частина 34. 1997 рік.


1997 рік.

04 травня 1997 року у Польщі (Ченстохова) відбувся один з чотирьох кваліфікаційних раундів відбірок до Гран-Прі 1998 року. Подія, яку з нетерпінням очікували нечисельні уболівальники спідвею з Бєларусі, а саме дебют 2 гонщиків цієї країни в особистому чемпіонаті світу, не відбулася. 

З яких причин наші сусіди не змогли стартувати, наразі не відомо.

У програмці гонок не було вказано імен і прізвищ спортсменів Бєларусі, лише – країна. Їх замінили польські гонщики Вєслав Ягусь (був другим запасним у Ченстохові) та Вальдемар Вальчак, хоча першим запасним першочергово значився Рафал Добруцькі.

Двоє рівнян на цьому етапі добилися успіху: Ігор Марко зійшов на третю сходинку п’єдесталу, набравши 13 очок, а Володимир Трофимов з 8 очками посів 8-е місце. Обоє рівнян пройшли до наступного раунду.


У півфіналі континенту, що пройшов 07 червня у Німеччині (Поккінг), наш дует виступив невдало: Володимир Трофимов здобув 2 очки (14-е місце), Ігор Марко – впав у своєму першому ж заїзді, і на доріжку більше не виїжджав…

Головним суддею у Поккінгу був польський арбітр Лєхослав Бартніцькі, Президентом жюрі FIM – Франк Хансен (Данія), а директором змагань – Президент місцевого мотоклубу Георг Трауншпургер. Так, це саме той Трауншпургер, хто судив скандальний фінал особистого чемпіонату світу 1973 року у польському Хожуві та фінал командного чемпіонату світу 1975 року у західнонімецькому (на той час) Нордені. 


На фото: 25 років мотоклубу Поккінга. 1991 рік. Третій ліворуч (в окулярах) – Георг Трауншпургер.

Нагадав про це уболівальникам спідвею у зв’язку з тим, що у свій час на одному із рівненських спідвейних сайтів була інформація про те, що Георг Трауншпургер після фіналі особистого чемпіонату світу більше ніде не з’являвся як суддя…

Результати гонки:
Кваліфікаційний раунд відбірок до Гран-Прі 1998 року.
Ченстохова (Польща). 04 травня 1997 року.
1. № 10 Себастьян Уламек (Польща) (3, 3, 2, 3, 3) = 14.
2. № 7 Даріуш Следзь (Польща) (2, 2, 3, 3, 3) = 13.
3. № 14 Ігор Марко (Україна) (3, 2, 3, 2, 3) = 13.
4. № 11 Рінат Марданшин (Росія) (2, 3, 3, 3, 1) = 12.
5. № 4 Микола Кокін (Латвія) (3, 3, 1, 2, 2) = 11.
6. № 6 Вацлав Мілік (Чехія) (1, 1, 2, 3, 3) = 10.
7. № 5 Вєслав Ягусь (Польща) (замість гонщика Бєларусі) (3, 3, 3, П/В, –) = 9.
8. № 12 Володимир Трофимов (Україна) (1, 2, 2, 1, 2) = 8.
9. № 16 Володимир Воронков (Латвія) (2, 0, 1, 2, 2) = 7.
10. № 1 Рене Аас (Естонія) (2, 2, 0, 0, 1) = 5.
11. № 3 Бйорн Даніельчик (Німеччина) (1, 1, 2, Сх, 1) = 5.
12. № 2 Міхал Маковські (Чехія) (0, Сх, 1, 2, 1) = 4.
13. № 8 Мірко Вольтер (Німеччина) (0, 1, 0, 1, 2) = 4.
14. № 9 Вальдемар Вальчак (Польща) (замість гонщика Бєларусі) (0, 1, 1, 1, 0) = 3.
15. № 15 Григорій Харченко (Росія) (1, Сх, 0, П, –) = 1.
16. № 13 Фредерік Бріссо (Франція) (0, 0, 0, 0, 0) = 0.
17. № 17 Роберт Юха (Польща) (Сх) = 0.
18. № 18 Артур Пєтжик (Польща) (Сх) = 0.

Позаїздно:
1. Кокін, Аас, Даніельчик, Маковські. 68.09 сек.
2. Ягусь, Следзь, Мілік, Вольтер. 67.75 сек.
3. Уламек, Марданшин, Трофимов, Вальчак. 69.63 сек.
4. Марко, Воронков, Харченко, Бріссо. 71.41 сек.
5. Ягусь, Аас, Вальчак, Бріссо. 71.28 сек.
6. Уламек, Марко, Мілік, Маковські (Сх). 69.41 сек.
7. Марданшин, Следзь, Даніельчик, Харченко (Сх). 70.44 сек.
8. Кокін, Трофимов, Вольтер, Воронков. 70.38 сек.
9. Марданшин, Мілік, Воронков, Аас. 68.97 сек.
10. Ягусь, Трофимов, Маковські, Харченко. 71.25 сек.
11. Марко, Даніельчик, Вальчак, Вольтер. 70.69 сек.
12. Следзь, Уламек, Кокін, Бріссо. 68.53 сек.
13. Следзь, Марко, Трофимов, Аас. 70.22 сек.
14. Марданшин, Маковські, Вольтер, Бріссо. 70.57 сек.
15. Уламек, Воронков, Даніельчик (Сх), Ягусь (П/В). 68.03 сек.
16. Мілік, Кокін, Вальчак, Харченко (П). 69.63 сек.
17. Уламек, Вольтер, Аас, Юха (Сх) (замість Харченка). 67.56 сек.  НЧД.
18. Следзь, Воронков, Маковські, Вальчак. 68.78 сек.
19. Мілік, Трофимов, Даніельчик, Бріссо. 69.78 сек.
20. Марко, Кокін, Марданшин, Пєтжик (Сх) (замість Ягуся). 69.19 сек.

Результати гонки:
Континентальний півфінал № 2 відбірок до Гран-Прі 1998 року.
Поккінг (Німеччина). 07 червня 1997 року.
1. № 9 Яцек Голлоб (Польща) (3, 2, 3, 3, 3) = 14.
2. № 4 Богуміл Брхел (Чехія) (1, 3, 3, 2, 3) = 12.
3. № 13 Томаш Топінка (Чехія) (1, 3, 2, 3, 2) = 11.
4. № 15 Роман Поважний (Росія) (3, 1, 2, 1, 3) = 10.
5. № 11 Яцек Кшижаняк (Польща) (2, 2, 3, 1, 2) = 10.
6. № 14 Рінат Марданшин (Росія) (2, 2, 2, 3, 1) = 10.
7. № 2 Роберт Барт (Німеччина) (2, 1, 3, 2, 1) = 9 + 3.
8. № 1 Себастьян Уламек (Польща) (3, 1, 1, 2, 2) = 9 + 2.
9. № 16 Сергій Даркін (Росія) (0, 2, 2, 3, 2) = 9 + 1.
10. № 7 Герд Рісс (Німеччина) (3, 3, 0, 1, 0) = 7.
11. № 6 Даріуш Следзь (Польща) (1, 3, 0, 0, 3) = 7.
12. № 8 Вацлав Мілік (Чехія) (2, 1, 1, 0, 1) = 5.
13. № 10 Міхал Маковські (Чехія) [замість Володимира Воронкова (Латвія)] (1, 0, 1, 2, 0) = 4.
14. № 5 Володимир Трофимов (Україна) (Ф, 0, 1, 1, 0) = 2.
15. № 3 Бйорн Даніельчик (Німеччина) [замість Миколи Кокіна (Латвія)] (0, 0, П/В, Сх, 1) = 1.
16. № 12 Ігор Марко (Україна) (П/В, –, –, –, –) = 0.

Запасні:
№ 17 Ярослав Гавенда (Словаччина) (0, 0, 0, 0, 0) = 0.

Позаїздно:
1. Уламек, Барт, Брхел, Даніельчик.
2. R/R. Рісс, Мілік, Следзь, Гавенда [замість Трофимова (Ф)].
3. R/R. Голлоб, Кшижаняк, Маковські, Марко (П/В).
4. Поважний, Марданшин, Топінка, Даркін.
5. Топінка, Голлоб, Уламек, Трофимов.
6. Следзь, Марданшин, Барт, Маковські.
7. Рісс, Кшижаняк, Поважний, Даніельчик.
8. Брхел, Даркін, Мілік, Гавенда (замість Марка).
9. Кшижаняк, Даркін, Уламек, Следзь.
10. Барт, Поважний, Трофимов, Гавенда (замість Марка).
11. R/R. Голлоб, Марданшин, Мілік, Даніельчик (П/В).
12. Брхел, Топінка, Маковські, Рісс.
13. Марданшин, Уламек, Рісс, Гавенда (замість Марка).
14. Топінка, Барт, Кшижаняк, Мілік.
15. Даркін, Маковські, Трофимов, Даніельчик (Сх).
16. Голлоб, Брхел, Поважний, Следзь.
17. Поважний, Уламек, Мілік, Маковські.
18. Голлоб, Даркін, Барт, Рісс.
19. Следзь, Топінка, Даніельчик, Гавенда (замість Марка).
20. Брхел, Кшижаняк, Марданшин, Трофимов.

Додатковий заїзд за 7-9-е місця:
21. Барт (білий), Уламек (синій), Даркін (червоний).

Немає коментарів: